ЖЫЛДАМ
әрі
нақты
NUR.KZ бизнеске арналған Яндекс Go көмегімен оқиға орнынан қалай ақпарат таратып үлгереді
Бұрын қазақстандықтар таксиді көше бойынан ұстай салатын, ал қазір ыңғайлы онлайн-сервис арқылы такси шақыруға болады. Бүгінде көлік шақыру әдеттегі іс, оған қоса такси шақыруға арналған қолданбаларды жеке мақсатта ғана қолданбайды.

Корпоративті қызметтер бағыты да дами түсуде, ал компаниялар енді штатқа жүргізуші алудың орнына қызметкерлердің жұмыс бабымен жол жүруін қамтамасыз ету үшін келісім шартқа отыратын болған.
NUR.KZ редакциясы бірнеше жылдан бері бизнеске арналған Яндекс Go клиенті. Біз IT-компаниядағы бөлімшелердің корпоративті такси қызметін қолдану тәжірибесі туралы айтып беруді шештік.
ЖЫЛДАМДЫҚ – ЖУРНАЛИСТ ЖҰМЫСЫНДАҒЫ ЕҢ БАСТЫ ҚАҒИДА
Ұжымдағы маңызды бөлімнің бірі – редакция. Журналистер мен редакторлар елдегі оқиғаларды бірінші болып таратып, оқырмандарына ақпаратты барынша жедел ұсынуға тырысады. Сондықтан, біздің жұмыста материалдарды жедел жариялаудан бөлек, кептелісі де, көлігі де көп алып қала ішінде оқиға орнына жетуге кететін уақыт та аса маңызды.

Журналист Юлия Абрамова NUR.KZ-те 2014 жылдан бері еңбек етуде. Осы уақыт ішінде жүздеген мақала пен ақпарат жаздым, дейді ол.
«Әлбетте, компаниямызда штаттық көлік жүргізушілер де бар. Бірақ олардың да жүктемесі өте көп. Қашықтан емес, кеңседе жұмыс істеп жүрген кезде көлік жүргізушісін уақытылы «броньдап» қою қажет болатын. Кез келген уақытта тосын жайт болуы мүмкін, резонанс жағдайлар кезінде бәрін тастап, оқиға орнына жетуге асығасың. Мұндай сәттерде көше бойынан такси ұстауға тура келеді.

Діттеген жерге апарып тастауға бірден келісетіндер тез табыла қоймайды, сондықтан көше бойынан такси ұстаудың минусы аз емес. Апаруға келісетін такси тауып, оған нақты қайда баратыныңды, толық мекен-жайды, қай маңға тоқтаған жөн екенін түсіндіру керек. Бұл әрі қауіпсіз емес, рөлде отырған адамның кім екенін білмейміз ғой?!», - дейді журналист.
Қаражат жағына келер болсақ, мұнда да қиындыққа тап болатын кездер бар, дейді ол. Егер оқиға орнына жұмыс уақытынан тыс уақытта шығар болсаң (ондай жағдайлар жиі кездеседі), бухгалтерия жол шығынын өтеп бере алмайды, демек бұл жүктеме қызметкерлерге артылатын. Бухгалтерлер де шығындардың орынды-орынсызын бақылай алмайтын.

«Қызықты оқиғалар көп болды»

«Ал Яндекс Go корпоративті аккаунты шыққан кезде, оқиға орнына жету жеңілдей түсті. Мекенжайды да түсіндіріп әуре болмайсың – қажет көше мен үйдің нөмірін жаза салсаң болғаны. Ал нақты деректерді білмесең, картадан нүктені көрсете салуға болады.

Қауіпсіздік тұрғысынан да бірқатар артықшылық бар – сіз көлік жүргізушісінің аты-жөнін ғана емес, оның нөмірін, рейтингін, тіпті көлікте затыңызды қалдырып кетсеңіз немесе басқа да жағдайларға тап болсаңыз сервиске хабарласып, оны бірден тауып алуға болады. Бірден айтайын, өз басым ондай жағдайларды бастан кешірген жоқпын», - дейді Юлия.

Одан бөлек көлік жүргізушілері өзінің беделін түсіріп алмас үшін клиенттің көңілінен шығуға барынша тырысады, дейді.

Журналист ұнаған такси жүргізушісіне жақсы баға қоюды ұмытпайды, әдетте өзі де жолаушы ретінде жоғары рейтингке ие.

Такси шақырудың көше бойынан көлік ұстаудан тағы бір артықшылығы – уақытты үнемдеу. Тапсырыс алған такси келгенше, жиналып үлгеруге де болады.

«Корпоративті сервистің жақсылығын карантин кезінде көрдік, себебі біз ол кезде де жұмысты тоқтатпадық. Блокбекеттер секілді орындарға барып, кей оқиғаларды түсіру керек болды. Тұрғындардың көп бөлігі үйінде отырған кезде көше бойынан такси ұстап көріңіз!

Ол кезде де қызықты оқиғалар көп болды. Бірде бір блокбекеттен такси шақырған едік. Алайда оны ұзақ күттік, көлік жүргізушісіне хабарласып, ол «шекараның» арғы жағында тұрғанын білдік. Бір-бірімізге қол бұлғап, бір күліп алып, тарастық», - дейді NUR.KZ.
ӘР МИНУТ ҚЫМБАТ
Компания Яндекс Go корпоративті аккаунтын қолданатынына қарамастан, Юлия жұмыс сапарларына өз көлігімен де жиі баратынын айтады. Десе де кей жағдайларда такси қызметін таңдау тиімді екенін мойындайды.

«Біріншіден, көлік қоятын орын жағынан қиындығы бар жерге баратын болсам такси шақырамын. Алматы орталығынан көлік қоятын орын табу үшін кемі 15 минут кететінін барлығы біледі. Кейде жолға мұнша уақыт жұмсамаймын. Қалалық әкімдік алдында да паркинг проблемасы бар. Ал такси болса тура кірер есікке дейін апарады.

Екіншіден, кептеліс кезінде немесе баратын жер алыстау болса, такси жүргізушілері айналма жолдарды жақсы біледі, бұл уақытты үнемдейді. Айтпақшы, Қалқаманда жол апатына ұшыраған резонансты автобус оқиғасы кезінде оқиға орнына мен де барған едім. Райымбек даңғылы бойымен жүріп өту мүмкін емес еді, кептеліс де қатты болды.

Такси жүргізушісі сол кезде не істегенін білесіз бе? Ол жағдайдың күрделі екенін түсініп, оқиға орнына мені тез жеткізу үшін басқа көшелермен айналып кетті. Мен дәл оқиға болған жерге емес, жаяу жүргіншіге арналған өткелдің жанынан түсіріп кетуді сұрадым. Әйтпесе ол кептелістен шыға алмас еді. Кез келген еңбекте әр минут маңызды екенін менен артық түсінетін ешкім жоқ шығар», - деп баяндады Юлия.

Журналистің айтуынша, сапарлар да әр түрлі болады. Кейде үндемей отырасың, ал кейде көлік ішінде жұмыс істеуге тура келеді. Кей кезде қызықты оқиғалар естіп қаласың. Юлия адамдардың оқиғаларын тыңдап, проблемаларына жиі үңілетінін айтады.
БИЗНЕСКЕ АРНАЛҒАН ЯНДЕКС GO-МЕН БІРГЕ ДӘЛ ЖОСПАРЛАУ
Корпоративті аккаунтты тек редакция ғана қолданбайды. Сервистің ыңғайлылығын NUR.KZ-тегі тағы бір бөлім ерекше атап өтті. Ол – белсенді сатылымдар бөлімі. Басты серіктестермен жұмыс істеу жөніндегі бөлімнің басшысы Темірлан Лекеров те корпоративті такси қызметін белсенді қолданады. Оның айтуынша, бұл – үлкен демеу.
«Уақытты үнемдеуге өте тиімді – діттеген жерге тезірек жетіп, кездесулерге кешікпей баруға септігін тигізеді. Ал қолданбада көліктің келетін уақыты туралы ақпаратты көруге болады. Бұл уақытты дәл жоспарлауға мүмкіндік береді. Мәселен, жеке көлігіңмен барсаң, көлік қоятын жер таппай әлек боласың», - дейді Темірлан.

Жолда ол басқа да істерін аяқтап, клиент немесе кездесу туралы жоспарына қатысты қосымша ақпаратты оқып алуға үлгереді.

«Корпоративті сапарлар қызметін қолдану қала ішінде көлік жүргізуге кететін стрессті азайтып, жұмысқа көбірек ден қоюға көмектеседі. Көлікте отырып, жолға алаңдамай, телефонмен сөйлесуге болады», - дейді маман.

Жұмыс сапарларынан бөлек, қызметкерлер Яндекс Go қызметіне серіктестері мен клиенттеріне құжат жіберу кезінде де жүгінеді. Бұл штаттағы көлік жүргізушілерінің жүктемесін азайтып, жұмысты жеделдетеді.

«Мереке қарсаңында серіктестер мен клиенттерге сыйлық тарату кезінде Яндекстің көмегі көп. Себебі сыйлықты тым ерте де емес, кеш те емес, дәл уақытында әрі аз уақыт ішінде жеткізу керек. Қызмет толығымен қажеттіліктерімізді қанағаттандырады», - деп сөзін аяқтады Темірлан.
КӨЛІК ШЫҒЫНДАРЫН ОҢТАЙЛАНДЫРУ
Осылайша, бірнеше жыл бұрын компания Яндекс Go корпоративті сервисін енгізу арқылы жұмысты жеңілдете түсті. Уақыт пен ресурстарды үнемдеу қызметкерлер еңбегінің тиімді болуына әсер етті. Бұл тек ыңғайлы ғана емес, сонымен бірге тиімді – сервисті корпоративті мақсатта қолдану жеке автокөліктерге кететін шығынды азайтуға мүмкіндік береді.

Компания басшылығы пен қаржы бөлімі шығындарды қадағалап, есепті онлайн ала алады. Сонымен бірге жеке кабинеттен сапарлардың егжей-тегжейін көріп, көлік шығындарын оңтайландыруға арналған сервиске қолжетімділікті баптай алады. Оның ішінде қызметкерлер сапарларының географиясын, уақыты мен құнына шектеу қоя алады.

Сапарлар қауіпсіздігінің де маңызы зор – оны ескерту жүйесі мен көлік жүргізушісінің көлік жүргізу сараптамасы қамтамасыз етеді. Ал қолдау қызметі мен жеке менеджер тәулік бойы кез келген мәселені тез арада шешуге көмектеседі.
Мәтін: Абрамова Юлия
Аударған: Айтолқын Кузербаева
Фото: Даниил Погосов
Верстка: Назгуль Адамалиева
© ТОО "Internet Portal Nur", 2009-2024
Все права защищены