"tynyq" тобы
"tynyq" тобының төрт қатысушысы – Астанадағы Назарбаев Университетінің студенттері. Топ жетекшісі Нұрсат Басболатов – биолог-ғалым, вокалшы, дыбыс инженері; Еркебұлан Тұрғанов – электротехник-инженер, бас-гитарашы, видеограф, гаффер; Захар Семенов – бағдарламашы, гитарашы, бала кезінде скрипка сыныбы бойынша музыкалық мектепті бітірген. Данел Тастанбек – лингвист, 7 тіл біледі, пернеші. Бесінші қатысушы, Ақмарал Бектұрсын – барабаншы, музыкалық мектепте сабақ береді, сондай-ақ коммерциялық бэндте ойнайды.
Нұрсат Басболатов:
  • – Сіз OYU жобасына қалай тап болдыңыз?
    – Назарбаев университетінде әр түрлі студенттік клубтар бар, соның ішінде музыканттар қауымдастығы. Сол жерде таныстық

    Бізде "Қаш" фильмінің презентациясы өтті (режиссер – Айсұлтан Сеитов, ред. ескерту). Айсұлтанға барып, "Бізді OYU-ға алшы!" деп айтқымыз келді. Абсурд идея, оған күн сайын мың адам келіп, осылай дейді шығар. Бірақ біз Камиллаға (OYU музыкалық продюсері Камилла Ажибаева, ред. ескерту) бардық. Мен оған: "Бізде 20 минуттан кейін репетиция болады, тыңдағыңыз келмей ме?" деп айттым. Шын мәнінде ешқандай репетиция жоқ, балалар үйде отыр. Ол: "Жоқ, біз шаршадық, жақында ұшаққа барамыз". деп жауап береді деп ойладым. Ал ол болса: "Иә, қазір аяқтаймыз да, сіздерге келеміз" дейді.

    Біз тез жүгіріп, жабдықтарды жинадық, әкімшілікті кешке жатақханада ойнауға көндірдік. Кейін Камилла: "Біз сіздерге бара жатқанда, бұларға неге барамыз деп ойладық? Бұл жігіттер кім? Бірақ сіздердің жақсы ойнайтындарыңыз белгілі болды, байланыста болайық!" деді. Осылай басталды.
  • – Сіздің ойыңызша, неге дәл қазір қазақ музыкасы қарқынды серпіліс жасап жатыр?
    – Колониялық, деколониялық және постколониялық ойлау бар. Колониялық – сіз қандай да бір идеологияның қолдауымен бірдеңе айтасыз. Деколониялық – ең жақсы ұлт екеніңізді айта бастайсыз. Ал постколониялық – сіз өзіңізді қабылдайсыз, өз еліңіздің, қоғамының ең жақсыларын іздейсіз. Көбінесе – бұл ең алдымен өнер.

    Өнер – бұл уақыттың көрінісі. Біз өткен ата-бабамыз туралы суреттері мен қалған заттары арқылы ой түйеміз. Олар қандай музыканы тыңдады, тұрмысы қандай болды. Сондай-ақ, біз қазіргі уақыттың мүсіншілері бола аламыз, болашақ ұрпаққа қалай өмір сүргенімізді, неге қызығушылық танытқанымызды көрсете аламыз, өзіміздің "мен" туралы айта аламыз. Және мұны шығармашылық арқылы, бүкіл әлемде әмбебап сезімдер тілі арқылы жеткізе аламыз.

    Біздің топта қиындықтар бар, өйткені біз қазақ тілінде музыка жазамыз. Ал біздің концерттерімізге жиі келетін аудитория – орыстілді. Демек, біздің мәтіндерімізді бәрі түсінбеуі мүмкін. Қалай тарту керек? Бұл бізге қызықты нәрсе жасауға көмектеседі: мәтінді тыңдайтындар үшін керемет қазақша мәтін және музыка тыңдауға келетіндер үшін керемет музыка ұсынамыз.

  • – Нарық конъюнктурасына бейімделмей, өзіңізге ұнайтын нәрсені жасайтындарыңыз керемет екен.
    – Бұл өзін-өзі қамтамасыз ету мәселесі және бұл маңызды. Тек аудиторияның реакциясына бағытталған танымал музыканттар бар. Мысалы, Скриптонит. Ол өзін-өзі қамтамасыз етеді, өзі қалаған музыканы шығарады. Оған адамдарға ұнаса да, ұнамаса да бәрібір. Мұндай музыканттар көптеген орындаушылар үшін мәдени компас болып табылады және қоғамдық стандарттарға бейімделудің қажеті жоқ екенін көрсетеді.
© ТОО "Internet Portal Nur", 2009-2024
Все права защищены